مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-14سياسي

فارس من| گلایه از خاموشی معابر «کوی شهپریان» تهران + فیلم


مخاطبان فارس با ثبت پویشی در سامانه فارس من تحت عنوان «درخواست افزایش روشنایی معابر کوی شهپریان» خواستار پیگیری این موضوع از مسؤولان شدند.

- خبرگزاری فارس - تهران، مخاطبان فارس با ثبت پویشی در سامانه فارس من تحت عنوان درخواست افزایش روشنایی معابر کوی شهپریان ، خواستار پیگیری این موضوع از مسؤولان شدند.

در بخشی از متن این پویش آمده است: کوی شهپریان یک منطقه مسکونی با جمعیت بالغ بر 27 هزار نفر است که بلوار اصلی و معابر آن فاقد روشنایی کافی می باشند؛ با این وجود شرکت برق تهران به این موضوع توجهی ندارد و علی رغم پیگیری های متعدد از طریق سامانه پاسخگویی 121 به این موضوع رسیدگی نمی کنند.

شرافتی ثبت کننده این پویش در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: 26 برج 10 طبقه در شهرک شهپریان وجود دارد که هنوز سند ثبتی ندارند و اداره برق تهران به دلیل عدم دسترسی به سرانه ها، نسبت به روشنایی این منطقه اقدام نمی کند؛ این در حالی است که مردم این منطقه قبوض برق، مالیات و عوارض خود را ماهانه پرداخت می کنند.

وی با اشاره به اینکه حدود یک سال است که تیرهای چراغ برق این محدوده خاموش می باشند، ادامه داد: به علت نبود روشنایی کافی، کوی شهپریان به محل تجمع برخی معتادان متجاهر و سارقان تبدیل شده که در این رابطه تابحال سرقت های متعددی در این منطقه اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| گلایه از خاموشی معابر «کوی شهپریان» تهران + فیلم

فارس من| گلایه از خاموشی معابر «کوی شهپریان» تهران + فیلم